A világ és a munkahelyek egyre nagyobb sokszínűsége, valamint a távoli és hibrid munkakörnyezetek felé való elmozdulás azt jelenti, hogy minden eddiginél fontosabb a megfelelő kommunikációs stratégiák és gyakorlatok kidolgozása. Ez a tanfolyam megtanít arra, hogy hogyan ismerje fel és igazítsa saját kommunikációs stílusát oly módon, hogy ne csak a csapat termelékenységét növelje, hanem kapcsolódási pontokat is építsen a különböző hátterű kollégák között.
képzés formája: e-learning
képzés nyelve: angol
feliratok: angol
nehézségi szint: kezdő
képzés felülete: Coursera
további információ: ITT
jelentkezés: KATTINTSON IDE
A konfliktusok pozitív módon történő megoldása olyan készség, amelyet fejleszteni és gyakorolni lehet. Aki konfliktusba kerül, annak az egyik legfontosabb célja az lehet, hogy meghallgassák. A másik meghallgatásának képessége és megfelelő kommunikációs taktikák alkalmazása döntő fontosságú abban, hogy egy konfliktus végkifejlete pozitív vagy negatív lesz. A tanfolyam elvégzése után képes lesz:
1. A konfliktuskezelés során figyelmes meghallgatási készségét alkalmazni.
2. Megfelelő kommunikációs taktikákat választani a konfliktuskezelés során.
3. Használható tervet készíteni a konfliktuskezelésre.
képzés formája: e-learning
képzés nyelve: angol
feliratok: arab, francia, portugál, olasz, vietnámi, német, orosz, angol, spanyol
nehézségi szint: kezdő
képzés felülete: Coursera
további információ: ITT
jelentkezés: KATTINTSON IDE