Az RRF-2.1.2-21-2022-00012 Komplex digitális modellváltás – intelligens fokozatváltás projekt támogatásával tavaly tavasszal meghirdetett tananyagfejlesztési pályázat keretein belül digitális, tudománykommunikációs, környezetvédelmi, innovációmenedzsment és irányítási készségeket fejlesztő online oktatóanyagok készültek. Az elkészült anyagokat hallgatói kurzusokban és egyetemi munkatársak számára meghirdetett rövid, önjáró, online térben teljesíthető képzésekben használták fel az elmúlt hónapokban.
A tavaszi félévtől már minden olyan oktatóanyag felhasználása megkezdődött, melyet 2024 ősz elejére fejlesztettek ki a tananyagfejlesztési pályázatban résztvevő egyetemi oktatók. Ennek köszönhetően a 2-6X45 perc tanulási idejű, online elérhető oktatóanyagok további új kurzusokba kerültek beépítésre, szélesebb hallgatói kört célozva meg ezzel, 8 egyetemi karon.

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a hallgatók intelligens szakosodáshoz, valamint a szakmai ismeretekhez kapcsolódó digitális készségeinek fejlesztésén túl a tananyagfejlesztési pályázat másik fontos célja volt többek között az oktatói közösség támogatása az innovatív digitális kurzusfejlesztési folyamatokban és a tudománykommunikáció területein, valamint a nem oktató egyetemi munkatársak digitális készségeinek fejlesztése. E célokat szem előtt tartva 13 új online, dolgozói oktatóanyag vált elérhetővé, aminek köszönhetően immár összesen 19 féle rövid, önjáró, saját ütemben végezhető képzés közül válogathatnak az oktató én nem oktató egyetemi dolgozók. A képzésekre Modulon keresztül lehet jelentkezni. A képzések színtere a CooSpace Központi Adminisztrációs felülete, a képzések elvégzését követően a résztvevők igazolást kapnak ugyanezen a CooSpace felületen. Az egyes képzések tartalmáról és a jelentkezés menetéről bővebb információkat, a Digitális jövő oldalán olvashatnak.
Kép forrása: Pixabay